“Pag-ampo”

Naanad ko nga mag-Iningles
bisan sa akong paghuna-huna.
Busa paghuman nako’g panghupaw,
nipiyong ako og gamit akong tuo’ng kamot
gitrapuhan ko ang akong nawong
og nihunghong sa akong kaugalingon,
“Lord Jesus Christ, please help us.”
Gibalik-balik nako’g litok sa hilum
ang mga pulong pero wala sila mudulot
sa akong kalag og kaunoran.
Nanghupaw ako pag-usab og sa hilom
niingon, “Ginoo ko, tabangi intawun kami,”
og dire ra ko nakaginhawa og lalum.

One thought on ““Pag-ampo”

Leave a Reply

